18.3.2024 Kesää kohti

Kevät etenee kovaa vauhtia, jopa yllättävän nopeaa, ja kesä kolkuttelee kohta jo ovella! Viikonloppuna tuli jälleen käytyä sivistämässä itseään McKenzie-menetelmän koulutuskokonaisuuden viimeisessä osiossa, jossa keskityttiin raajoihin ja niiden ongelmiin. Seuraavaksi olisikin sitten ko. menetelmään liittyen tentti toukokuussa. Kyseinen MDT-menetelmä on kyllä ollut hyvä lisä omaan 'työkalupakkiin' ja tästä ovat jo asiakkaatkin päässeet hyötymään.

Vaikkakin tutkimusten valossa liikunta ja harjoittelu ovat tehokkain tapa ylläpitää tervettä kehoa, niin kyllä silti vain monella on tarve ulkopuoliselle avulle, varsinkin kivun yllättäessä tai sen ollessa jo päällä! Manuaalisella terapialla voidaan saavuttaa nopeita vasteita, mutta tämä toki vaatii sitten myös itsenäistä harjoittelua kuntoutujan osalta, että parempi tilanne saadaan ylläpidettyä. Näissä omat koulutukset sekä lähes 15 vuoden työkokemuksen kautta hankittu osaaminen ovat suureksi avuksi. Hyvä alkuarvio tilanteestasi, tarvittavat hoidot vastaanotolla sekä hyvä ohjaus omatoimisiin harjoitteisiin luo loistavat puitteet kuntoutumisellesi!

Tälle viikkoa (18.-22.3.) laitoin tarjouksen voimaan: 60 eur / 45 min, kynnys käynnille vastaanottollani pitäisi sen puolesta olla siis matalampi! Varaa aikasi heti, joko nrosta 045 205 5200, tai s-postilla info(a)fysiopalveluvahaaho.fi ja tule saamaan tehokasta apua vaivoihisi!

Terkuin, Jukka, ft OMT

2.1.2024 Hyvää uutta vuotta!

Kiitos menneestä vuodesta kaikille asiakkailleni, vaikkei nyt ihan täyttä vuotta tullutkaan omalla vastaanotolla oltua. Mutta mielenkiintoinen vuosi oli joka tapauksessa.

Tervetuloa edelleen tehokkaaseen fysioterapiaan Oulun Talvikankaalle, aikoja reilusti tarjolla lyhyelläkin varoajalla. Hoidan tuki- ja liikuntaelinten vaivat jo yli 14 vuoden kokemuksella niin manuaalisin tekniikoin kuin sopivien harjoitteiden avulla.

Yhteistyöterveisin, Jukka, OMT-fyssari

25.11.2023 Hei, hei, hei! Vai hou, hou, hou!?

Vieläkö ihmiset käytte fysioterapiassa?

Nyt olisi taas paremmin mahdollisuuksia tarjota teille tehokasta fysioterapiaa Oulussa kotivastaanotollani, kun Lapin turnee on saatu päätökseen!

Olen siis ollut kesäkuun alusta lähtien töissä lounaisessa lapissa, aloitin ensin Kemissä sairaalassa sekä kirurgian että traumapoliklinikoilla ja siirryin elokuussa enemmän terveysasemalle tekemään fysioterapian suoravastaanottoa. Syyskuusta lähtien työmatka piteni Tornioon saakka, mutta matkana tämä lähes päivittäin ajettuna oli sangen haastavaa. Ajokilometrejä kertyi kesän ja syksyn aikana noin 25 000!!

Suoravastaanottoa tehdessäni havahduin kuitenkin uudelleen siihen, että vuosien aikana työn sekä koulutusten kartuttama kokemus ja osaaminen on huipussaan auttaessani selvittelemään erilaisten tuki- ja liikuntaelimistön oireita ja niiden aiheuttajia! Ja olihan se mukava tehdä enemmän töitä, kun viimeiset kolme vuotta yrittäjänä olivat sangen haasteelliset.

Päätin kuitenkin vielä kokeilla, josko ihmiset olisivat innokkaita käymään fysioterapiassa ja löytäisivät uudelleen vastaanotolleni! Uskallan luvata, että saat apua vaivoihisi vastaanotollani, tai ohjaan sinut oikeaan paikkaan saamaan apua, jos se ei kanssani jostain syystä onnistu!

Olen myös osallistunut lisäkoulutuksiin kesän ja syksyn aikana, olen tällä hetkellä suorittamassa McKenzie-menetelmän (MDT) koulutuskokonaisuutta! Tästä on nyt kolme osiota suoritettu, ja on kyllä ollut erityisen antoisa koulutus tähän mennessä! Työkalupakkiin on tullut pysyvästi uusia keinoja sinun avuksesi! Seuraava osio olisikin jo tammikuulla kolkuttelemassa ovelle, tuolloin syvennytään kaularangan sekä yläraajojen maailmaan lisää. Keväällä sitten koittaa loppukoe.

Varaa aikasi nyt soittamalla tai sähköpostitse, myös tekstarit / WhatsApp, löydät yhteistiedot täältä.

Olen tavoitettavissa ma-pe klo 8-20!

Psst! Kysy myös lahjakortteja pukinkonttiin, esim. 3 kerran lahjakortti fysioterapiaan nyt 210 euroa!

Yhteistyöterveisin, Jukka

1.5.2023 Hauskaa vappua! Ja tervetuloa jatkossa Talvikankaalle!

Näin se saatiin yksi aikakausi päätökseen, kun työt siirtyivät Kansankadulta Talvikankaalle! Eli jatkossa otan asiakkaita vastaan osoitteessa Pohjantähdentie 9!

Löydät kotivastaanottoni A-talon toisesta kerroksesta, huoneisto 4. Pihassa on neljä paikkaa pysäköidä auto: varsinainen vieraspaikka postilaatikkojen jälkeen autokatoksen ulkopäädyssä, vaihtoehtoisesti postilaatikkoja vastapäätä olevan pensasaidan vierusta, tai postilaatikkojen ja autopaikkojen välinen kulkuväylä, taikka pihaliittymän vasempaan reunaan pihaan käännyttäessä, vähän ennen roskakatosta. Keskustan suunnasta tultaessa myös bussien linjat 9 sekä 10 kulkevat aivan vierestä, pysäkki noin 50 metrin päässä!

Myös hinnastoon tulee muutoksia toukokuusta lähtien, 45 minuutin OMT-fysioterapia kustantaa jatkossa 75 euroa, 60 min 95 euroa ja uutena palveluna nyt 45 minuutin hieronta hintaan 60 euroa! Kyseessä ei ole perinteistä hierontaa, vaan paljon tehokkaampaa pehmytkudoskäsittelyä. Päivitetty hinnasto löytyy täältä. Otan asiakkaita vastaan tasatunnein, tällä pyrin mahdollistamaan helpomman pysäköinnin mahdollisuuden, kun vastaanottoajoissa on pieni porrastus.

Jatkossa palveluitani saattaa saada myös toisaalla, mutta tästä tiedotan heti kun asiat varmistuvat, mutta olkaapa Jäälin alueella ja Haukiputaalla varalta jo kuulolla!

Toivottavasti nähdään Talvikankaalla, tervetuloa! Laitetaan kroppa kuntoon!

Jukka

6.4.2023 Hyvää ja reipasta pääsiäistä kaikille!

Kiitos tässä vaiheessa jo Kansankadulla asioinneille asiakkailleni, ilman teitä lähtö olisi tullut paljon aiemmin! Eli vastaanottoni osoite tulee muuttumaan huhtikuun jälkeen. Uusi osoite on vielä työn alla, mutta töitä on tarkoitus jatkaa joka tapauksessa. Alkuvuosi on ollut poikkeuksellisen hiljainen, liekö hintojen ja korkojen nousu sekä fysioterapian kelakorvauksen poistumisella vaikutusta asiaan... Mutta hiljaista on, joten täytyy vähän järkevöittää yritystoiminnan kulurakenteita.

Erittäin mukavaa kevättä kaikille tässä vaiheessa, ja pysykää kuulolla, ilmoittelen uuden paikan osoitteen heti kun sellainen on! =)

Jukka

17.1.2023 Uusi vuosi, vanhat kujeet?

Niin se vain saatiin jälleen yksi vuosi tuossa läpi kahlattua, tiukkaa teki mutta selvittiin. Kuten monet asiakkaistani tietää, olen tässä viime vuoden aikana tuskaillut moneen kertaan, että onko kannattavaa jatkaa yritystoimintaani tällä mallilla, kun tulee koko ajan kriisiä kriisin perään mitkä vaikuttavat myös oman liiketoiminnan kannattavuuteen. Silti tässä vielä koitetaan porskutella eteenpäin, vaikka tämä tammikuu ei ainakaan ole antanut mitään merkkejä paremmasta. Noh, aika näyttänee miten tämä vuosi tulee etenemään.

Haluan kuitenkin tässä vaiheessa kiittää sydämeni pohjasta teitä, asiakkaitani, jotka olette käyneet vastaanotollani näistä haastavista ajoista huolimatta, kiitos! Vaikka tässä on niin sanotusti omasta leivästä kyse, niin silti olen aina halunnut olla hyvä työssäni teitä varten. Ja toivottavasti jatkossa yhä useampi uusi asiakas myös löytää vastaanotolleni, siihenkin toivon apua myös nykyisiltä asiakkailtani, suositelkaa tutuille ja tuntemattomille palveluitani! Se on varsin pieni vaiva teille mutta kultaakin arvokkaampaa minulle pienyrittäjänä!

Menestyksekästä kuluvaa vuotta kaikille!

yhteistyöterveisin, Jukka

PS: Tänään -20% hinnoista!

Fysiopalvelu Vähäaho (2343296-5), Pohjantähdentie 9 A4 (2.krs), 90630 Oulu, p. 045 205 5200, ma-pe sovitusti, fysioterapia, OMT